ADVERTISING/below the line

BTL, below the line.



[ bɪˈləʊ ðə laɪn ] We call below-the-line all the forms of communication addressed to a particolar target according to her needs.
 
  • Promotions
  • Sponsorships
  • Public relations and press office
  • Content marketing

Stailfab’s work always starts with a global view that guarantees consistent integrated communication, where above and below the line unite with web communication in the new concept of through the line.



© Copyright: I contenuti del sito web dell'agenzia di comunicazione pubblicitaria www.stailfab.it - di cui è titolare la società Stailfab S.r.l. a Socio unico con sede in Roma via Appia Nuova 153 - inclusi i testi, i marchi, le immagini ed i video, i suoni, la grafica, e quant’altro riprodotto e pubblicato sul sito web sono di esclusiva proprietà della società Stailfab S.r.l. a Socio unico e sono protetti dai diritti di proprietà̀ intellettuale e industriale, in conformità̀ alla normativa vigente in materia. The contents of the website of the communication advertising agency www.stailfab.it - which is owned by the company Stailfab S.r.l. a Socio unico based in Rome via Appia Nuova 153 - including text, logos, images and videos, sounds, graphics, and anything else reproduced and published on the website are the exclusive property of the company Stailfab S.r.l. a Socio unico and they are protected by intellectual and industrial property rights, in accordance with local regulations.